One day

They said she shouldn't be happy when they saw her sparkling eyes and so they dragged her back to whatever was before. Before what? No one ever knows, but there's always a "before" and never an "after"..

Clasicul e destin. Ineditul e noroc. Împreună sunt viaţă.

Monday, January 26, 2009

Vise

Aceleaşi obsesii, aceleaşi dorinţe, doar că alt decor de data aceasta.
Mi-e dor de un tine pe care nu-l cunosc îndeajuns, mi-aş dori ca braţele tale să mă înconjoare.

Listening to Pirates of the Caribbean soundtrack
Mood Speranţă

1 comment:

delta said...

Cum ai reuşit să pui acea grafică alb-negru pe cele două benzi laterale ale blogului?
Că eu aş pune pe blogul meu ceva poze în aceleaşi locuri, dar nu îndrăznesc să fac modificări la panoul de administrare, să nu cumva să stric ceva pe acolo...