One day

They said she shouldn't be happy when they saw her sparkling eyes and so they dragged her back to whatever was before. Before what? No one ever knows, but there's always a "before" and never an "after"..

Clasicul e destin. Ineditul e noroc. Împreună sunt viaţă.

Friday, December 18, 2009

2012

"2012" este un film care merită cele două ore pe care le ocupă din timpul vostru, pentru că are partea aceea ştiinţifică, nu foarte dezvoltată, dar destul cât pe mine m-a prins în mrejele sale şi am încercat să-mi explic şi singură fenomenele pe care ei le prezentau prin imagini şi vorbe.
E interesant, pentru că te pune pe gânduri şi pentru că nu strică să mai vedem şi astfel de filme, pe lângă toate comediile romantice pe care le caută din ce în ce mai mulţi oameni. Poate nu e cel mai bun, dar cu siguranţă nu pierzi timpul vizionându-l şi dacă-l mai şi plasezi într-un moment potrivit într-o zi, e posibil să fie alegerea perfectă de a-ţi petrece timpul liber sau nu..
Un alt film bun pe care l-am vizionat zilele trecute este "Knowing", un film cu Nicolas Cage, care poate trece în acelaşi gen ca şi "2012", însă întradevăr impresionant. Pe mine mă fascinează ştiinţa, dar pe lândă asta numerologia mi se pare întradevăr ceva demn de studiat, un domeniu de asemenea fascinant. Dar asta sunt doar eu..
Oricum, vi le recomand şi vizionare plăcută în caz că vă decideţi să le urmăriţi. :)

No comments: