One day

They said she shouldn't be happy when they saw her sparkling eyes and so they dragged her back to whatever was before. Before what? No one ever knows, but there's always a "before" and never an "after"..

Clasicul e destin. Ineditul e noroc. Împreună sunt viaţă.

Monday, December 21, 2009

Sunt fericită că am putut să plâng, sunt fericită că am râs atât de mult anul acesta şi spre finalul lui 2009 (mai aproape de final, anume) voi scrie ceva despre acest an care a însemnat mult pentru mine, care m-a schimbat în multe feluri şi care a fost plin de evenimente. Aparent şi restul au fost, dar mai plin ca 2009 nu cred ca am mai avut vreodată vreun an. Nu până acum..
Oricum, acum sunt fericită că mă pot descărca şi că melodiile nicidecum psihotice ale unei formaţii îmi transmit starea aceasta. E un fel de paradox, dar aşa mă simt şi acest lucru mă linişteşte mai mult decât mă aşteptam. O stare de visare agitată, o stare minunată. [ The Cliks - "Eyes in the back of my head" ; "Dirty King" ; "Bad Romance"(Lady Gaga cover) ]
Am primit un cadou super din partea părinţilor mei şi cu ocazia asta le mulţumesc din nou. E ceea ce-mi doream de multă vreme şi în sfârşit mi s-a împlinit visul.
Crăciun fericit în caz că nu mai apuc să "dau buzna" pe aici şi să aveţi şi voi parte de ceea ce vă doriţi. :)
(Click pe poză)

No comments: